ח"כ פרוש בריאיון: "עובדים כעת על מתווה טיסה לאומן"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פרוש בריאיון: "עובדים כעת על מתווה טיסה לאומן"

    ח"כ מאיר פרוש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סיפר על הפגישה החריגה עם שר הדתות כהנא והסביר כי כעת עובדים על מתווה טיסה לאומן אפי' בכל מחיר אך מבהיר ביושר" "לא יודע מה יהיה בסוף"

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס להצלחת עולם הישיבות, "לא לדבר בקול על לימודי התורה בישיבות ובכוללים, אלו דברים שהצנעה יפה להם, יכולים עוד לרדוף אחרינו".

    על המאבק הכושל בקורונה אמר פרוש, "עלינו צחקו בטיפול בקורונה, אבל על הממשלה הרעה הזאת, שקיבלה את המדינה עם 0 תחלואה, ועכשיו אנחנו עם 6,000 מאומתים – שותקים".

    פרוש התייחס לפגישה החריגה עם שר הדתות מתן כהנא שנפסל על הסף בציבור החרדי ואמר, "לפני שנפגשתי עם שר הדתות מתן כהנא, שוחחתי איתו טלפונית. הוא הרגיע אותי כי דעתו היא לאפשר בכל מחיר לחסידי ברסלב לטוס לאומן. מה יהיה בסוף אני לא יודע, אבל עובדים כעת על מתווה. היום אחה"צ אוקראינה בהיערכות לקראת ראש השנה" אמר פרוש.

    על הצלחת קיום הממשלה הסביר פרוש, "לממשלה יש גם את הבסיס של 'המשותפת' לגבי תקציב ועוד". פרוש התייחס ליחסים של המפלגות החרדיות עם נתניהו אמר "לא כל מה שביבי אומר אנחנו צריכים לומר 'אמן', יש לנו זהות חרדית. תמיד יש לנו שאלות"



    0 תגובות